TRASH TREK '15

dimarts, 7 de febrer del 2012

Avui he rebut un missatge al nostre mail que m'ha emocionat i vull compartir el contingut amb vosaltres:

L'equip Desire (els nostres "germans grans") em donen les gràcies per ajudar-los, animar-los, ... i com que em consideren el "pare del seu equip" (molts d'ells van començar en aquest món de la FLL de la meva mà) em demanen si els vull acompanyar a la final d'Espanya.

Per algú com jo, que fa d'entrenador amb l'únic proposit d'aconseguir que un grup de nanos aprofitin l'oportunitat de viure una experiència inoblidable ... les seves paraules donen sentit a moltes hores dedicades, amb molta il·lusió i afecte. Donen sentit a una competició com aquesta.

Si ahir deia que veure la cara dels membres del meu equip quan el robot al tercer round va fer quasi tot el que havia de fer no tenia preu ... , llegir el missatge que he rebut ... tampoc. Ho recordaré sempre. Sincerament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada