TRASH TREK '15

dilluns, 12 de març del 2012

THE SANTPERENCS guanyadors absoluts de la Final FLL d'Espanya!!!

La meva més sincera felicitació. Us la vaig donar en persona, però em reitero. Després de coincidir quatre vegades ens uneix una maca amistat i me n'alegro que ells hagin estat els guanyadors. Moltes gràcies Carlos, perque pel teu gest vaig poder estar més a prop dels nanos i ells ho van valorar, a igual que jo. Ara us toca traduïr els projectes i acabar de preparar-vos per la gran final. Us desitjo, i els nanos també, tota la sort del món.

I Desire què? GUANYADORS DEL PREMI AL DISSENY MECÀNIC !!!!!

Ha estat un cap de setmana de nervis, dormir poc, i llarg viatge (molt bé, per cert). Però una molt gran experiència. Jo ja la valoro, i ells mica en mica també. Si bé quan entrenàvem arribàvem a fer molts més punts, a l'hora de competir la sort i potser els nervis (i el cansanci), ens van jugar una mala passada. Al primer round vam tornar a caure en una errada ja superada. Feta la rectificació, al segon round els nervis i l'emoció de veure que per fí el robot feia allò que havia de fer, provoca una segona errada. I al tercer round ..., amb els nervis ja molt alts, tot va ser un cúmul que va afavorir que no ens en surtíssim. Però aquest mateix robot va ser la clau de la copa que ja llueix a l'institut.
Ah! pel que fa als projectes, en el científic ens va penalitzar massa el temps (exposició massa llarga), però el Tècnic, de 10. Em va agradar moltíssim, i com demostra el premi, als jutges també. Abans d'anunciar el guanyador d'aquest premi ja els hi vaig dir al nanos de l'equip que aquest (segons el meu parer) era nostre, i ho va ser!!!

Ara a centrar-nos en la demo del cole, i passada aquesta ... en el nou repte:
SENIOR COLLECTION.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada