TRASH TREK '15

diumenge, 14 de març del 2010

I les demos no acaben !! Dilluns 8 de març vaig anar a l'escola Arenal de Llevant, del nostre barri del Poblenou, a ensenyar el nostre robot a una de les seves classes de tercer, que tenen com a nom "la classe dels robots". Els hi vaig ensenyar el robot funcionant i com el programàvem amb l'ordinador. Fins i tot vam programar un moviment in situ i després el vam descarregar al robot per a que es fessin una idea de tot el procés. Per acabar, els hi vaig passar unes fotos del dia de competició a la Final de Cornellà, on nosaltres hi vam participar.
Tota una tarda ben aprofitada, doncs crec que els hi va agradar molt, pels aplaudiments al final i pel que em va comentar la seva professora.
Per cert, les fotos de les demos que vam fer al nostre cole van sortir publicades a l'última Newsletter de la FIRST LEGO LEAGUE. La idea de fer les demos els hi va semblar molt bona i per això em van demanar que si els podia enviar alguna foto per a publicar-les. Aquesta Newsletter l'envien a tots els equips de tota Espanya.