TRASH TREK '15

dimecres, 15 de juny del 2011

Aquests dies he tingut l’oportunitat de poder reunir-me amb el director de l’insti on van a parar la majoria dels nanos de la nostre escola (l’institut adscrit). Ells també tenen un equip en competició a la FIRST LEGO LEAGUE, amb alumnes de segon d’ESO, però estan interessats en el tema i el que volen es posar les bases per créixer. Em van fer una proposta que jo en considero molt bona i jo m’he posat a la seva disposició (sense deixar l’equip de l’escola) per ajudar-los en el que pugui. A partir de l’any vinent els de primer també treballaran sobre la FLL, però sense competir (els hi muntarem una competició entre ells a finals de curs). Els millors, ja a segon, aniran a competir.

Amb aquesta continuació aconseguim que tot el treball fet a sisè al nostre cole no sigui flor d’un dia. Em sembla meravellós!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada